Òktòb, mwa kréyòl an bibliyotèk Fouyòl

Randévou 25 òktòb an lyannaj avè "Atout pou kréyol"

Yé lé pèp,

Bibliyotèk Fouyòl ka atan zot mèkrédi 25 òktòb pou dé moman fò :

Koté inn-è laprémidi, nou ka envité zot pou on Ti Pwen Poétik épi détwa fanm makè é lèktè Gwadloup. Lanné-la sa, zot ké pé kouté on kréyasyon sonò Kéni Kéro fèt épi Myrièl Klodinn-Floran, Dory Sélèsprika, Sara Tuwkwazi Kouven, é Dyan Amo.

Tibwen pli ta, ké ni on ti kozé épi yo tout, asi jan yo ka joué épi lang kréyòl an nou.

Koté dé-zè laprémidi : sé dikté épi lékip Atout pou Kréyòl ! Vin montré nou fòs a kréyòl a zot !

Lé twa méyè makè ké trapé on kado.

Nou ka atan zòt, mèkrédi 25 òktòb 2023 an bibliyotèk Fouyòl !

Adan on dot soley,
Ékip laksyon kiltirèl

Le 25 octobre 2023, la bibliothèque de Fouillole célébrera le Mois du Créole autour de deux événements :

À 13h00, nous vous proposons un Ti Pwen Poétik. Cette année, Kenny Cairo vous proposera une création sonore, autour de la poésie avec des autrices et oratrices guadeloupéennes : Murielle Clodine-Florent, Dory Sélèsprika, Sarah Turquoisie Couvin et Diane Hamot. Nous organiserons à la suite de la diffusion des enregistrements un temps d'échange autour de leur pratique et leur parcours.

Ensuite, à 14h00, relevez le défi avec l'association Atout pou Kréyòl autour d’une dictée en créole, qui mettra à l'épreuve vos compétences linguistiques tout en célébrant la richesse de notre langue.

Les trois meilleures copies recevront un cadeau.

On vous attend nombreux, le 25 octobre 2023 à la Bibliothèque universitaire du campus de Fouillole !