"Konvwa a bèl pawol" pou 25 lanné sélébrasyon a lang kréyol

Bik a liv Fouyòl ka envité zòt jédi 25 oktòb dèpi senkèdswa jik a névèdswa an résèpsyon a "Pôle Guadeloupe"-la
joué kréole

Byenbonjou,

Pou 25 lanné a sélébrasyon a jouné  lang kréyòl, bik a liv Fouyòl ka envité zòt adan on swaré kiltirèl, jédi 25 oktòb dèpi senkèdswa jik a névèdswa an résèpsyon  a "Pôle Guadeloupe"-la a lantré a linivèsité-la.

Nou ka atann zòt pou on gran swaré bokantaj épi :
 Eddy Babel, Mèt-a-maniòk a manjé kréyòl, pou senkèdswa : konférans asi liv-ay . Vini gouté fouyapin an tout sòs
"Edisyon Nèg Mawon" ka propozé nou on konvwa à bèl pawòl èvè misié Didyer Mannette,  Mis baylavwa, misié Raphael Annerose, man Marie Louison, man Delphine Tinval... koté sétèdswa .
Imajinasyon an nou bèl. Ki moun ki pa tann palé dè "volan", "soukounyan"? Mwa kréyòl sé tan  pou  nou fè on konvwa a bèl pawòl anlè sé istwa-lasa : pou kouté é pou ri pétèt, men an menm balan la pou annalizé... (ENM)

Sa ki maké anwo-la ké bout Jouné kréyòl-la Bik a liv la èvè United Students mèt si pyé. Men ka ki kè fèt jòd-lasa?

• on Dikté kréyòl koté inèdlaprémidi an bik a liv la
  • touwnoi bèlòt é domino (2 € pou enskriw)
  • on pil prèstasyon sé étidian-la ké fè
  • rékonpans pou moun ki rivé douvan adan dikté, domino é bèlòt

Zòt ké touvé program la!

Antré san frapé!

La journée internationale du créole fête ses 25 ans,  les bibliothèques de Guadeloupe vous invitent à une soirée culturelle le  jeudi 25 octobre de 17h à 21h, Hall d'accueil du Pôle Guadeloupe (Entrée de l'Université).

Nous vous attendons nombreux à cette soirée d'échange :
de 17h à 18h30 Conférence-débat animée par Eddy Babel artiste habissois, gastronome, auteur de « Le fruit à pain dans tous ses états » ; suivie d’une dégustation de crème de fruit à pain au cacao, de gâteau de fruit à pain ou de patate douce...
de 19h à 21h,  "Pawol é tradisyon. An vwè on soukougnan an ba fwomajé-la !" Animation proposée par les éditons Neg Mawon  (Didyer Mannette, Mis baylavwa, Raphaël Annerose, Marie Louison, Delphine Tinval...)
L’imaginaire de notre île est merveilleux et qui n’a pas entendu parler d’un « volan », d’un « soukougnan » sévissant sur telle zone ou telle autre. Le mois du créole est une occasion de faire un « konvwa a bel pawòl  » autour de ces « histoires » : les écouter et en rire peut-être mais surtout les analyser également dans leur aspect sociologique. Cette manifestation culturelle s’inscrit dans cette volonté de mieux connaitre notre territoire. Les débats ouverts entre intervenants et public seront ponctués par des interventions poétiques et des contes (ENM).

Ces deux prestations viendront clôturer la journée proposée qui débutera par :

• La dictée Créole à la BU
  • Tournois de belote et de dominos (2 € l'inscription) proposés par United Students
  • Divers prestations artistiques des étudiants
  • Remise des prix

Entrée libre et gratuite ; venez nombreux !